Zoeken naar parttime werken in de zorg

parttime werken in de zorg
Zorg Parttime-vacatures augustus 2018 Indeed.nl.
Gezien de diensttijden is deze baan goed te combineren met een studie of parttime baan. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao ggz, waaronder een. 26 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Lister Vacatures in Utrecht. Lees meer over werken bij Lister. Rayon Beleidsmedewerker Zorg Drenthe.
parttime werk rotterdam
Parttime Vacatures zorg ParttimeWerk.nl.
Parttime overdag, Avondwerk en Weekendwerk. Ben je sociaal en vind je het leuk om met ouderen te werken? Volg jij daarnaast momenteel een studie in de zorg of ben jij al afgestudeerd? Dan is de functie van thuiszorgmedewerker iets wat helemaal bij jou past!
parttime vacatures rotterdam
BrabantZorg.Net: Alles over werken en leren in zorg welzijn in Brabant.
Alle vacatures in zorg en welzijn op functie. Verpleegkundig niveau 4. Verpleegkundig niveau 5. Verzorgend e IG. Verzorgende niveau 3. Administratief / secretarieel. Facilitair / Huishoudelijk. Helpende niveau 2. Maatschappelijk en Sociaal Cultureel werk. Sociaal-pedagogisch niveau 3. Sociaal-pedagogisch niveau 4. Sociaal-pedagogisch niveau 5. vacatures voor hoger opgeleiden. Contact en volg ons! Heeft u een vraag, opmerking of idee? Mail de redactie via brabantzorgnet@transvorm.org.
parttime vacatures breda
Parttime of fulltime werken Ouderschap opvoeden.nl.
Als je een kind hebt, wil je werk en zorg misschien combineren. Dan heb je het goede van twee werelden. Je ziet je kind voldoende. En met een parttime baan blijf je verdienen, gebruik je je kwaliteiten en je eventuele opleiding. Ook is werk vaak prettig vanwege de sociale contacten. Waarom fulltime werken. Misschien is jouw baan alleen fulltime. Of wil je financieel onafhankelijk zijn. Of vind je je werk gewoon erg leuk en uitdagend. Misschien is het voor je carrière belangrijk dat je voltijd werkt. Investeren in goede kinderopvang is dan extra belangrijk.
vacatures breda parttime
Werken in de zorg. Banen in de zorg op maat. Randstad. randstad logo. randstad logo. randstad logo.
vast of flexibel werken in de zorg. Kies jij voor een baan in de zorg, dan kun jij zowel vast of flexibel werken in de zorg. Kies jij voor een vaste baan in de zorg, dan heb jij de zekerheid van werk en een vast inkomen.
Vacatures zorg voor studenten StudentenWerk.nl.
Timing Vacatures zorg werken in de zorg, verpleegkundige.
Dan is een functie in de zorg zeker iets voor jou! Uitzendbureau Timing heeft dagelijks actuele vacatures in de gezondheidszorg. We hebben functies in het hele land bij zorginstellingen bij jou in de buurt. Parttime werken in de zorg of fulltime banen zoeken als verpleegkundige: het kan bij Timing.
Vacature Parttime Baan Klantenservice Zorg in Leiden Bellenalsbijbaan.nl.
Callagent Inbound Service. Parttime Baan Klantenservice Zorg in Leiden. Wat ga jij doen? Voor een grote zorgverzekeraar ga je aan de slag als eerste aanspreekpunt op de afdeling klantenservice. Je zult vragen beantwoorden over de verschillende zorgverzekeringsproducten, polisvoorwaarden en vergoedingen.
Bijbaan zorg Bijbaan.nl.
Vacatures Zorg en Welzijn in Limburg.
Locatie: regio's' Bergen-Gennep, Horst, Venlo en Roermond. Om als Verpleegkundige in het Verpleegkundig Team in de Thuiszorg goed invulling te geven aan deze functie zoeken wij collegas die het complete pakket van verpleegkundige zorg kunnen leveren. Gepubliceerd: 3 dagen geleden.