Meer resultaten voor werken in de thuiszorg amsterdam

werken in de thuiszorg amsterdam
thuiszorg - Food truck huren.
Mobiele catering voor ieder evenement. De cateraars van Mobile Street Food bezorgen geen saaie catering in Haarlem met alleen hapjes en standaard buffetten, maar laten zien dat catering ook spannend, origineel en lekker kan zijn met onze stoere food trucks!
thuiszorg - Ben jij opzoek naar een bijbaan?
Hulpstation staat voor persoonlijke aandacht. We bieden hulp waar je écht iets aan hebt zodat je ons geen tweede keer hoeft te bellen voor hetzelfde probleem. Zodra je ons ingeschakeld, bellen we je altijd vooraf op om het probleem goed in kaart te brengen.
thuiszorg
Huishoudelijke Hulp-vacatures in Amsterdam januari 2019 Indeed.nl.
Ervaring als huishoudelijk medewerker in de thuiszorg. Wij zijn op zoek naar een hardwerkende en enthousiaste huishoudelijk verzorgende voor de thuiszorg. 30 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Algemeen Thuiszorg Bureau Vacatures in Amsterdam. Lees meer over werken bij Algemeen Thuiszorg Bureau. Lees meer
swot analyse voorbeeld zorginstelling
Vacatures Cordaan Thuisdiensten in Amsterdam. De Banensite. locatie.: dienstverband.: locatie.: dienstverband.: locatie.: dienstverband.: locatie.: dienstverband.: locatie.: dienstverband.: locatie.:
In het verleden zijn 6 vacatures ingevuld van Cordaan Thuiszorg. Vacatures van Cordaan Thuiszorg.: Wijkverpleegkundige HBO-V De baanBen: jij de HBO verpleegkundige die het wijkgericht werken bij Cordaan wil uitbouwen en ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar ervaren. bij Cordaan Thuiszorg in Amsterdam.
werken in de zorg amsterdam
Thuiszorg vacatures via PDZ PDZ Uitzendbureau Vacatures.
Het einde van de vakantie komt in zicht en je bent weer klaar om te gaan werken. Bij PDZ kun jij als medewerker thuiszorg de uren maken die jij wilt. Je helpt de oudere mensen bij hun dag. Per direct Verzorgende IG PG kleinschalig wonen. De vraag naar verzorgende IGers is onverminderd hoog. Als verzorgende IGer wil jij graag in een verzorgingshuis werken waar je ouderen kan helpen met de broodnodige zorg. Voor leuke ver. Verzorgende en Helpende te Alkmaar. Alkmaar, Direct dienstverband. Wat leuk dat je een kijkje neemt naar onze vacature. Je bent vast en zeker benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen. In verschillende verzorgingshuizen in de omgeving van Uitgeest, Ca. Ben jij een leergierig, creatief in het vinden van oplossingen en durf jij af te wijken van de gebaande paden en echt voor het welzijn te kiezen van jouw cliënten dan is dit jouw vacature. Verzorgende IG Amsterdam Noord.
thuiszorg vacatures amsterdam
Werken als Saar Saar aan Huis.
Als Saar vind je het leuk om te werken bij een van onze cliënten thuis, verricht je werkzaamheden in en om het huis en ben je prettig gezelschap. De activiteiten kunnen bestaan uit licht huishoudelijk werk, zoals samen koken, een boodschap doen of anderszins erop uitgaan.
zoetermeer
Sara Thuiszorg in Amsterdam jekuntmeer.nl.
Bij Sara Thuiszorg werken voornamelijk Saras: medewerkers van rond de vijftig jaar, die een ruime ervaring in de zorgsector hebben en ook de nodige levenservaring. Persoonlijke aandacht en continuïteit van zorg staan bij ons hoog in het vaandel. Dat betekent dat de medewerkster aandacht voor u heeft, goed Nederlands spreekt, en dat u zoveel mogelijk een vaste medewerkster bij u thuis heeft. Terug naar overzicht. U vindt ons op.: Bosboom Toussaintstraat 5. 1054 AL Amsterdam.
Vacatures huishoudelijke hulp.
Home Works probeert daarin telkens weer te verbeteren en gehoor te geven aan uw wensen. Mede op basis van de feedback van klanten hebben we een pakket van verbeteringen samengesteld die we eind deze maand gaan doorvoeren. Huishoudelijke hulp zelf regelen. Een schoonmaakster in Amsterdam.
Thuiszorg vacatures StudentJob.
Solliciteer dan snel! Ga aan de slag in de thuiszorg in Amstelveen. Tussen 1004, en 1058, per uur Dienstverbanden. Wil jij écht dankbaar werk doen? Een goed gevoel krijgen en mensen helpen? Kom dan werken in de thuiszorg in Amstelveen!
Leven Zorg Geestelijk gezondheidszorg GGZ, huishoudelijke hulp Leven en Zorg.
Hierdoor is de zorg van Leven Zorg menselijker, sneller en doelgericht. Om dit te bereiken werken bij Leven Zorg teams van deskundigen en medewerkers van verschillende disciplines nauw samen en kan er snel aan de bel getrokken worden en op juiste wijze ingegrepen worden, indien nodig. Ook maken wij gebruik van slimme ICT oplossingen om tijd te besparen met administratieve rompslomp, zodat de medewerkers meer tijd krijgen voor uw zorg. Vacature PZ Personeelzaken. Vacature Huishoudelijke Hulp HBH. Wat wij doen. U staat niet alleen! Wij helpen u graag verder op weg. Kind en Jeugd GGZ. Kinderen en jongeren met psychische stoornissen of problemen. Hulp bij huishouden. Indien u zelf niet geheel in staat bent om het huishouden te verzorgen. Als u dreigt vast te lopen of hulp nodig heeft bij het structureren van uw leven. Wat doet LevenZorg? Leven Zorg is een interculturele organisatie met werkgebieden in Amsterdam en Utrecht e.o.
vacatures Zonnehuisgroep Amstelland.
Kun je zelfstandig werken en durf je initiatief te nemen? Verzorgende IG niveau 3 voor de thuiszorg. Werk je graag zelfstandig en ben je flexibel en klantgericht? Collega's' over hun werk. Intramurale collega's' vertellen in een youtube-filmpje over hun werk voor Zonnehuisgroep Amstelland.
Vacatures Cordaan.
Ben jij die enthousiaste, ondernemende zorgmederwerker die aan de slag wil in Amsterdam en omstreken? Ben jij in bezit van een zorg gerelateerd diploma? Of heb je op een andere manier een band met de zorgsector? Kijk gerust rond op onze website Werken bij Cordaan.