Meer resultaten voor werken in de zorg groningen

werken in de zorg groningen
Vergoeding via basispakket Zorgverzekering.
In de psychotherapie stel ik me vooral op als gids, die gericht is op het stimuleren van een zoekproces naar uw innerlijke wereld en naar bewustwording en inzicht in ongezonde emotionele reactiepatronen, die verantwoordelijk zijn voor uw klachten en persoonlijke problemen.
Ikzoekeenzorgzamebijbaan.nl Dé baan in de zorg voor iedereen. HIH-Logo.
Wat verdien je? Op zoek naar een bijbaan in de zorg? Wij bieden een vergoeding tot wel 1350, per uur! Altijd werk bij jou in de buurt. Direct een hulp worden. Jaarlijks ruim 20.099 aanvragen, ga nu aan de slag! Wat jij kan verdienen. kan oplopen tot 1350, per uur! Wist je dat jij met drie uur per week werken al 14472, per maand kunt verdienen?
zorg en ict
Home Werken bij Zorgstroom.
Zelfstandig wonen en leven met zorg en ondersteuning dichtbij. Met ruimte voor eigen initiatief en creativiteit. Waar u ook woont op Walcheren, Zorgstroom is altijd in de buurt. 24 uur per dag, zeven dagen per week. Zorgstroom ondersteunt naast de zorgvrager ook de mantelzorger, met advies op maat. Dichtbij mensen is dus dichtbij u! Werken bij Zorgstroom.
vloerkleed
Thuiszorg Comfort Groningen Home.
Wanneer u langdurige zorg nodig heeft, huishoudelijke hulp of begeleiding? In dat geval zal onze wijkverpleegkundige u verder begeleiden naar het doen van een aanvraag bij het CIZ of uw gemeente. Thuiszorg Comfort is een door de Nederlandse Zorgautoriteit toegelaten zorgaanbieder en is 9001-2015-ISO gecertificeerd. Tevens is Thuiszorg Comfort een erkend leerbedrijf. Thuiszorg Comfort laat op inspirerende wijze zien dat zij maatschappelijke doelen kan combineren met de eigen bedrijfsvoering. Procedure zorgweigering en beeindiging. 9722 KJ Groningen.
marketing groningen
Zorg En Welzijn Vacatures in Groningen Vacatures.nl.
Corparis Zorg Welzijn bied je in deze werkomgevingen en functiegebieden de volgende mogelijkheden: vaste aanstellingen in loondienstverband bij de desbetreffende. 30 dagen geleden. Gedragswetenschapper Jeugd m/v regio Groningen. Profila Zorg Groningen. Profila Zorg heeft een groeiambitie m.b.t. de ontwikkeling van jeugdhulpverlening in Groningen.
vacatures in Groningen
Gezondheidszorg Welzijn vacatures in Groningen NationaleVacaturebank.nl.
Ben jij een Verzorgende IG en ligt jouw hart in de zorg? Ben je op zoek naar een baan waarin jij jezelf zowel professioneel als op persoonlijk vlak diploma verzorgende IG niveau 3Je; bent een echte aanpakker die het welzijn. 7 dagen geleden geplaatst 24 32 uur MBO Klinisch Psycholoog en GZ-psycholoog Groningen Friesland Drenthe. Voor meerdere opdrachtgevers, gerenommeerde zorginstellingen in Noord-Nederland, zoeken wij Klinisch en GZ Psychologen. We hebben mogel onder andere binnen de ouderengeneeskunde, verslavingszorg, geestelijke gezondheidszorg. 42 dagen geleden geplaatst 24 40 uur WO Klinisch Psycholoog. Voor regio Groningen en Drenthe ben ik op zoek naar een Klinisch Psycholoog die graag projectmatig te werk gaat. Ons netwerk biedt jou de mogelijkheid om te kiezen met welke doelgroep en in wat voor organisatie jij wil werken.
rijschool almere
Het UMCG als werkgever.
Zoniet, dan horen wij graag welke opmerkingen of vragen u heeft. Healthy Ageing Gezond actief ouder worden Groningers aan het woord Werken in het UMCG Bekijk onze vacatures. U kunt de website van het UMCG door uw PC laten voorlezen.
Home Expert Zorg en Werk Groningen Thuiszorg en begeleiding.
Houdt u ervan om zelfstandig te werken en graag in aanraking te komen met veel verschillende mensen? Werk in de thuiszorg betekent dat u anderen helpt met uiteenlopende taken. U ontmoet ouderen uit alle culturen. Help ouderen die bijvoorbeeld slecht ter been zijn, chronisch ziek zijn of door een andere lichamelijke beperking bepaalde handelingen niet meer zelf kunnen uitvoeren. Solliciteer bij Expert Zorg en Werk. De uren zijn flexibel en u werkt altijd in de regio Groningen.
Homepage Sterk in je werk.
Het is belangrijk om de broodnodige medewerkers voor zorg en welzijn te steunen bij het vinden van de juiste opleiding of baan. De gratis hulp bij je loopbaan is ook belangrijk voor het steunen van de mensen die nu in zorg en welzijn werken.
Zorgboerderij Kardinge Profila Zorg.
Werken bij Profila Zorg. Dagbesteding in Groningen. Zorgboerderij Kardinge staat midden in het Groningse recreatiegebied Kardinge. Werken op de zorgboerderij is waardevol en zinvol én bovendien een prima manier om mensen met een beperking te integreren in het arbeidsproces en in de maatschappij.