Op zoek naar stichting nationaal fonds sport gehandicapten?

stichting nationaal fonds sport gehandicapten
Centraal Bureau Fondsenwerving.
Het CBF werkt aan vernieuwing van het Register goede doelen. Wij doen ons best om de gegevens tijdens deze werkzaamheden zo actueel mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat niet alle gegevens actueel zijn. Heeft u hierover een vraag, stuur dan een e-mail naar info@cbf.nl.
wasmachine
Stichting Nationaal Fonds Sport Gehandicapten, BUNNIK Alle Adressen.
Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Vermeld kosteloos op AlleAdressen.nl uw logo, website, informatie en meer. Klik hier om uw gegevens aan te vullen of te wijzigen. Op dit moment geen. Stichting Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. 3981 LB BUNNIK.
wat is sea
PSV.nl Collecte Nationaal Fonds Sport Gehandicapten.
Ook worden mensen met een chronische aandoening gestimuleerd om te bewegen. Morgenmiddag vindt er voor aanvang van de wedstrijd PSV FC Groningen bij de inagng van het Philips Stadion een collecte plaats ten behove van Het Nationaal Fonds Sport Gehandicapten.
lange cilindersloten
Stichting Nationaal Fonds Sport Gehandicapten CDs and Vinyl at Discogs.
You can preview the new version and see details about the updates here. Please enable Javascript to take full advantage of our site features. Stichting Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Add An Image. Stichting Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Data Quality Rating.:
VPN
Fondsen werven en verstrekken Nationaal Fonds Sport Gehandicapten Digitale Sociale Kaart Nederland.
Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Bezoekadres: regulierenring 2b Bunnik. Postadres: postbus 200, 3980 CE Bunnik. Telefoonnummer: 030 6597320. Route / kaart.: Doelstelling of kernactiviteit.: Fonds Gehandicaptensport maakt sport mogelijk voor alle gehandicapten, zodat zij zich minder geremd en/of beperkt voelen in het dagelijkse leven. Soorten diensten of activiteiten.: Fonds Gehandicaptensport is de fondsenwerver voor de gehandicaptensport in Nederland en verstrekt subsidies op dat gebied. Wat is DiSK? Aanmelden en wijzigen. Technische realisatie: iTREND. Vormgeving: Bruut ontwerp. Toevoegen aan mijn favorieten! Dit wordt mijn startpagina! Kijk ook eens op.: Of bekijk het totale aanbod Of ga direct naar een organisatie.: 4 Your Talent. 45 Painfbat Regiment Infanterie Oranje Gelderland. 55 Plus Educatief. centrum De Klimop. A en O fonds Gemeenten. A4A addicts for addicts. Aalburgse Omroep Stichting.
mkb
WOS.nl: Nationaal Fonds Sport Gehandicapten.
Home Nieuws Algemeen Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Gepubliceerd op: dinsdag 30 maart 2004 0700.: Voor het Nationaal Fonds Sport Gehandicapten wordt volgende week de landelijke collecteweek gehouden. Voordat gehandicapten kunnen gaan sporten, moeten daar verschillende maatregelen voor getroffen worden.
Dome
Fonds Gehandicaptensport Vereniging Paardrijden Gehandicapten Oost.
Nationaal Fonds Sport Gehandicapten Digitale Sociale Kaart Nederland.
Door: Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. Fonds Gehandicaptensport is de fondsenwerver voor de gehandicaptensport in Nederland en verstrekt subsidies op dat gebied. pagina 1 van 1. Wat is DiSK? Aanmelden en wijzigen. Technische realisatie: iTREND. Vormgeving: Bruut ontwerp. Toevoegen aan mijn favorieten! Dit wordt mijn startpagina! Kijk ook eens op.: Of bekijk het totale aanbod Of ga direct naar een organisatie.: 4 Your Talent. 45 Painfbat Regiment Infanterie Oranje Gelderland. 55 Plus Educatief. centrum De Klimop. A en O fonds Gemeenten. A4A addicts for addicts. Aalburgse Omroep Stichting.