Resultaten voor werken in de kassen

werken in de kassen
Home Werken in de kas.
Toggle navigation Werken in de kas. Alles onder glas. Alles onder glas. Van plant naar klant. Werk in de kas. Werk in de kas. Banen in overvloed. ABC van het VOC. Einde van het teeltseizoen komt dichterbij. Het einde van het teeltseizoen komt dichterbij.
kas
Vacatures Maurice Kassenbouw B.V.
Maurice Kassenbouw B.V. ontwikkelt, produceert en bouwt onderhoudsvrije kassen van hoogwaardige materialen. Kas complexen die technisch aan de hoogste eisen voldoen en waarmee in relatie tot de gedane investeringen een maximale teeltopbrengst en een hoog percentage kwaliteitsproducten kan worden gegarandeerd.
kas
Werken in de Tuinbouw Perflexxion.
Wil jij werken in een kas met de allermooiste tropische planten waar het lekker een paar graden warmer is? Lees snel deze vacature voor Productiemedewerker! lees verder Direct solliciteren Bekijk vacature. s-Gravendeel / 40 uur per week. Past een kantoorbaan niet bij jou?
mini broeikas
Pantar // Ik wil werken Werkervaring opdoen.
Je kan ook zelf contact opnemen met onze afdeling Instroom als je wilt werken. Bijvoorbeeld omdat je een bijstandsuitkering of Wajong hebt of bent gestopt met school. Bij Pantar hebben we verschillende trajecten. Samen met je contactpersoon van je uitkerende instelling en Pantar kijken we welk traject en welk werk goed bij je past. Tijdens trajecten doe je werkervaring op. Je krijgt hierbij begeleiding. Daarna kun je op zoek naar een betaalde baan bij ons of ergens anders. We kijken samen met jou naar een volgende stap. Ben je benieuwd wat voor werk je tijdens een traject kan doen? Hieronder staan voorbeelden. Je zet hier fietsen in elkaar of repareert deze in de fietsenwerkplaats.
kas
Vacatures assistent medewerker landgoed Jachtslot Mookerheide DeSeizoenen: DeSeizoenen.
Natuurmonumenten, Driestroom en DeSeizoenen werken samen aan een initiatief bij Jachtslot Mookerheide. Op het prachtige landgoed rondom het Jachtslot zijn de monumentale kassen weer in oude glorie hersteld. De kassen en de tuinen zijn klaar voor beplanting van snijbloemen, kruiden, groenten en fruit.
glazen kas
Kassen-vacatures januari 2019 Indeed.nl.
Toon alle vacatures voor Universiteit Leiden Vacatures in Leiden. Lees meer over werken bij Universiteit Leiden. Teamleider kassen M/F. Limagrain 33 reviews. Teamleider kassen M/F. Verdubbelde haploïden in de kassen. Als teamleader kassen leid je een van de teams die zorg dragen voor de opkweek van.
kas
Leuke bijbaan als kas medewerker bij komkommerkwekerij in Pijnacker YoungCapital.
Je volgt minimaal een MAVO of MBO opleiding. Werkervaring in een kas is een pré, maar geen eis.; Jij bent elke zaterdag beschikbaar en wilt ook graag werken in de schoolvakanties.; Jij bent enthousiast, hebt energie en werkt graag hard.
Kom lekker werken aan de heerlijke trostomaten. Van Adrichem Kwekerijen.
En in Westdorpe is nog volop ruimte voor nóg meer duurzame kassen. Net zoals we met zorg omgaan met onze tomaten, zo willen we ook met zorg omgaan met de mensen die bij ons werken. Dat hoort nu eenmaal bij maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Vacatures Bleiswijk, werk vind je op Olympia.nl.
Werken bij Olympia. Olympia magazine Het" Werkwoord." Wat speelt er bij Olympia. Olympia BNR Gangmakers. vacatures Zuid-Holland Bleiswijk. Bleiswijk ligt in de provincie Zuid-Holland en maakt sinds 2007 onderdeel uit van de gemeente Lansingerland. De geschiedenis van het dorp vertoont veel overeenkomsten met andere dorpen in de regio. Ook in Bleiswijk waren de plaatselijke veengronden d Meer e belangrijkste reden dat er zich mensen gingen vestigen om er hun dagelijkse boterham te kunnen verdienen met het steken van turf. De plas water die daardoor ontstond, leidde door droogmaling uiteindelijk tot de Bleiswijkse polder. Op dit drooggelegde stuk land begon men onder andere vlas, graan en aardappels te verbouwen. Vanaf het begin van de twintigste eeuw schakelden steeds meer boeren over op de glastuinbouw. Dit heeft vandaag de dag als resultaat dat je flink wat kassen in en om het dorp ziet staan.
Vacatures glastuinbouw vind je dagelijks bij AB Werkt.
Wij werken samen met telers en kwekers uit de glastuinbouwsector. dit is heel divers: van tomatenteelt tot sierteelt. Nederland heeft een toppositie in de internationale tuinbouwsector. Er is dan ook volop werk in de glastuinbouw. Wil je aan het werk in de kas en ben je benieuwd naar de mogelijkheden?