Op zoek naar werken in de schoonmaak?

werken in de schoonmaak
Vacatures bij schoonmaakbedrijf Asito.
Schoonmaakkracht zit in de eerste plaats in onze mensen. Zij zijn de basis van ons succes, de professionaliteit en de expertise van Asito. Iedere nieuwe medewerker binnen Asito krijgt van ons een vakopleiding, want schoonmaken is een vak. Vacatures bij schoonmaakbedrijf Asito. Ben jij op zoek naar een leuke baan en lijkt werken bij een schoonmaakbedrijf je leuk?
aquarium vis kopen
Schoonmaak-vacatures in Gelderland augustus 2018 Indeed.nl.
19 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Keus Schoonmaak Vacatures in Apeldoorn. Lees meer over werken bij Keus Schoonmaak. Per direct zoeken wij medewerkers die zelfstandig goed kunnen schoonmaken Na een gedegen inwerkperiode zal de medewerker in staat zijn volgens werkprogramma.
isopropyl
Werken bij Gom Schoonhouden Werken bij Facilicom.
Bij Gom kun jij daaraan jouw steentje bijdragen! Als schoonmaakmedewerker in het onderwijs ben je samen met jouw collegas verantwoordelijk voor de schoonmaak op basis en middelbare scholen, hogescholen of een grote universiteit. Je zorgt voor schone lokalen, aula of kantine en maakt daarmee iedereen blij met schoon!
SEO expert
Hotel schoonmaak Algemene Dienst, vacatures, banen, bijbaan.
Werknemers Horeca-carriere Hotel Hotel schoonmaak of Algemene Dienst, informatie, vacatures, banen, bijbaan. Hotel schoonmaak of Algemene Dienst, informatie, vacatures, banen, bijbaan. Werken in de hotel Schoonmaak of algemene dienst. Sommige hotels, meestal de kleinere hotels, werken met een algemene dienst.
Verhuizen
Werken bij CSU CSU.
Gebruik mijn locatie. Met 13.500 medewerkers is CSU een top 3 schoonmaakbedrijf en verkozen tot een van de beste werkgevers van Nederland. Prima werk, goed salaris, dichtbij en met gunstige werktijden. Echt iets voor jou! Salaris en vergoedingen. Fris in je werk.
Timing Vacatures in de schoonmaak.
Of wil je in een van deze branches werken? Vacatures in de productie. Vacatures in de logistiek. Vacatures in de winkel. Vacatures in de administratie. Vacatures in het callcenter. Vacatures in de zorg. Vacatures in de horeca. Vacatures in de commercie. Alle vacatures in de schoonmaak.
Werken in de schoonmaak hercurius.
Of je nu een groot schoonmaakbedrijf hebt of een kleine instelling bent, wij zoeken aan de hand van jouw profiel naar passende medewerkers in de schoonmaak. Ons personeel is klant en servicegericht, proactief en zelfstandig. Voor werken in de schoonmaak zoek je vakmensen.
Vacatures victoriaschoonmaakbedrijf.
Schoonmaak Vacatures Schoonmaak Vacature In Person.
Jij weet als ervaren schoonmaakster jouw verantwoordelijkheid voor het netjes en schoon opleveren van kantoorpanden, huisartsenpraktijken et ceterea in Groningen en Haren.Je werkzaamheden bestaan uit de complete schoonmaak van het pand, zoals met de opdrachtgever is afgesproken.Je werkt op oproepbasis, wat inhoudt Details. Voor de flexibele uren 3 a 4 uur per oproep zoeken wij ervaren glazenwassers voor projecten in Groningen en Haren.Werkzaamheden zijn het bewassen van ramen. Jouw ervaring zorgt ervoor dat de ramen bij de verschillende bedrijven weer spik en span zijn. 01 02 03 04 05. Schrijf je in. Ik zoek werk. Vacatures per regio. Vacatures per vakgebied. Direct versterking nodig. Over In Person. Werken bij In Person.
Vier gouden tips voor veilig werken in de schoonmaak Service Management Checklists, Machines, Materialen, Nieuws.
Vier gouden tips voor veilig werken in de schoonmaak. 24 oktober 2017. Werken in de schoonmaak is niet geheel zonder risicos. Denk aan chemische schoonmaakmiddelen of aan locaties waar besmetting op de loer ligt. Maar ook de fysieke belasting van het werk kan voor schoonmakers slecht uitpakken.