Resultaten voor werken in de schoonmaak

werken in de schoonmaak
Bekijk onze actuele vacatures Werken bij Asito.
En wil je weten waarom Timo na al die jaren nog steeds trots is om in de schoonmaak/voor Asito te werken? Bekijk de video. Tess werkt op ZGT Hengelo, waar ze zorgt voor een schone en veilige werk en leefomgeving. Tess is trots wanneer alles aan het eind van de dag spik en span is en dat mede dankzij haar en haar team patiƫnten op tijd naar hun onderzoek kunnen. Meer over Tess weten? En waarom zij vindt dat schoonmaak van cruciaal belang is?
schoonmaak
Werken bij Gom Schoonhouden Werken bij Facilicom.
Werken bij Gom. Werken bij Gom Schoonhouden. In deze functie maak jij het verschil voor de gasten. Je zorgt samen met collegas ervoor dat gasten van het hotel zich welkom voelen en een prettig verblijf. Dit doe je door de hotelkamers schoon te maken. Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de bedden, het verwisselen van het beddengoed, het schoonmaken van het meubilair en sanitair, moppen, stoffen en stofzuigen en het aanvullen van de service items.
uitvaartverzorging
37 Schoonmaak vacatures in Nijmegen Adzuna.
Meer over deze vacature. Medewerker schoonmaak in Nijmegen Wajong. WAJONG TALENTEN B.V. schoonmaak ben je verantwoordelijk voor het schoonhouden van de algemene ruimtes en kantoren. Uitvoeren van diverse algemene schoonmaakwerkzaamheden zowel dagelijks als periodiek bent van een Wajong uitkering Je kunt netjes en ordelijk werken.
Verhuisdozen
Schoonmaak vacatures, werk vind je op Olympia.nl.
Tijdelijk met uitzicht op vast Hoofddorp 30 uur Ongeschoold Facility / Schoonmaak / Catering. Steek jij graag de handen uit de mouwen en ben je niet bang om hard te werken? Ben je flexibel in te zetten en wil je in een hotel werken?
Werken in de Schoonmaak? Schoonmaak vacatures Toekomst.
Bij Toekomst werk je samen met 350 gemotiveerde en gediplomeerde collegas onder goede omstandigheden conform de CAO voor het schoonmakers en glazenwassersbedrijf en een gezellige werksfeer. Al onze collegas herkennen zich in onze kernwaarden: oprecht, dienstbaar, avontuurlijk en zelfbewust. Een voorwaarde om voor ons te werken, is dat je houdt van schoon.
Huishoudelijk werk Schoonmaakwerk.
Snel huishoudelijk werk vinden. Wil jij graag werken in de schoonmaak? Duizenden schoonmaaksters vonden reeds schoonmaakwerk in de buurt via Werksters.nl! Aanmelden als werkster is 100% gratis. Plaats snel een gratis oproep en word gevonden door huishoudens bij jou in de buurt.
schoonmaakwerk Randstad Nederland. randstad logo. randstad logo. randstad logo.
Maar denk ook aan schoonmaken op de Keukenhof of afwashulp in een keuken. Voor het leukste schoonmaakwerk kom je naar Randstad! direct naar alle schoonmaak vacatures. weten wat je wil en kan? Door tests te maken, kom je er achter wat je wilt, wat je kunt en ook wie je bent. Wij hebben deze tests voor je gemaakt, zodat je antwoord krijgt op jouw vragen. bent u werkgever? meld uw vacature aan. werken bij randstad.
Schoonmaak vacatures schoonmaakwerk HetUitzendBureau.nl.
Wil je graag werken in de schoonmaak? Bij hetuitzendbureau.nl hebben we een ruim aanbod aan vacatures voor schoonmaakwerk, voor zowel fulltime als parttime functies. In verschillende regio's' in Nederland zijn wij voor onze opdrachtgevers dagelijks op zoek naar schoonmakers. Bekijk daarom ons actuele aanbod aan schoonmaak vacatures en solliciteer direct op een functie bij jou in de buurt.
Vacatures bij de Rijksschoonmaakorganisatie Werken bij de Rijksschoonmaakorganisatie Rijksschoonmaakorganisatie.
En bent u niet in dienst van een schoonmaakbedrijf dat werkt in een van de panden van het Rijk? Dan kunt u op de website www.werkenvoornederland.nl bekijken of er momenteel vacatures zijn bij de RSO. Meer over Werken bij de Rijksschoonmaakorganisatie.
Vacatures bij schoonmaakbedrijf Asito.
Schoonmaakkracht zit in de eerste plaats in onze mensen. Zij zijn de basis van ons succes, de professionaliteit en de expertise van Asito. Iedere nieuwe medewerker binnen Asito krijgt van ons een vakopleiding, want schoonmaken is een vak. Vacatures bij schoonmaakbedrijf Asito. Ben jij op zoek naar een leuke baan en lijkt werken bij een schoonmaakbedrijf je leuk?