Meer resultaten voor werk in sport

werk in sport
Beweegtips voor op het werk Allesoversport.nl.
Laat hieronder een reactie achter en ga in gesprek. Klik hier om je antwoord te annuleren. Log-in of maak hier een account aan om te reageren op dit artikel. Jeroen van der Voort. 1815: 27 november 2017. Er komen ook steeds meer oplossingen om tijdens je werk voldoende te bewegen. Zo kan je bijvoorbeeld denken aan een stoelfiets zoals de DeskCycle, welke past onder een normaal bureau of een DeskBike indien je over een sta/zit bureau beschikt. Symposium De toekomst van de perfecte sport rolstoel.
uitvaart
Sport-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Vondelpark3 Kitchen Bar Amsterdam. Fijne arbeidsvoorwaarden, zoals gratis sporten via werk, gratis deelname aan leuke activiteiten en jaarlijks een knallend personeelsfeest. Gesponsord vacature opslaan. Team Loyalty b.v. 2.000 per maand. Je voelt je thuis in de wereld van sport, concerten en evenementen.
tandartsassistenten
Werken bij NOCNSF.
Leren en ontwikkelen doe je vooral in je werk en van collegas. Dat is onze filosofie. NOCNSF biedt medewerkers in dit leer en ontwikkelingsproces ondersteuning. Dit kan zijn in de vorm van introductieprogrammas, trainingen of vakcursussen en workshops. De uitdaging voor jou is om te kijken hoe je kunt groeien in je functie, zodat je daar vervolgens een ontwikkelingspad en opleidingspad aan kunt koppelen. Het succes van onze organisatie wordt bepaald door persoonlijke kwaliteiten van een medewerker. Wij moeten immers intensief samenwerken met elkaar, met onze leden en andere partners. Wij moeten betrokken zijn, inlevingsvermogen hebben en de vraag achter de vraag durven stellen. Wij beoordelen medewerkers naast professionele en managementkwaliteiten dus ook op persoonlijke kwaliteiten en gedrag. Daarnaast hebben wij een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden. De belangrijkste voorwaarden zijn gebaseerd op de CAO voor de Sport.
Verhuisdozen
Sport werk vacatures NationaleVacaturebank.nl.
12 dagen geleden geplaatst 40 uur HBO Beleidsadviseur sport gezondheid en subsidies. Je hebtTen: minste HBO werk en denkniveauErvaring Kennis van en ervaring met ontwikkelingen in het sport en gezondheid voorkeur binnen een politiek-bestuurlijke omgeving en met focus op Sport Beleidsadviseur sport gezondheid en subsidies Voor deze vacature ligt de nadruk op sport en publieke gezondheid.
Sport en werk: teambuiding, coaching, veerkracht. Hoe verbeteren.
Mens en Werk Sport en werk. Sport en werk. Tips en voorbeelden over teambuilding, emotiemanagement en verantwoordelijkheid nemen voor de eigen prestatie. Topsport en topmanagement kunnen elkaar inspireren. Lees over mentale veerkracht, de lessen om te winnen en de beste manier van coachen. Selectie van de redactie. Managementadvies aan de bondscoach. Oranje is wereldkampioen nét niet. Welke factoren gaan bij het WK in Zuid-Afrikabij winst of verlies bepalen?
5 redenen waarom jij op je werk succesvoller bent als je sport SmartUp Network.
Over SmartUp Network. 5 redenen waarom jij op je werk succesvoller bent als je sport. By Simone Luneburg August 8, 2016 0 Comments. Zonder sporten ben je minder succesvol. Ik in elk geval wel. En met mij vele andere ondernemers.
Vacatures Werken in de sport.
Werken in de sport.nl Menu. Nieuwe uitdaging in de sport? Filter vacatures Vacatures. Op zoek naar je droombaan? Misschien kunnen deze vacatures je verder helpen. Je vindt hier openstaande vacatures van sportbonden, allerhande sportgerelateerde organisaties en vacatures speciaal voor ex-topsporters.
Werk Zoeken Sportloopbaangarantieplan.nl.
Sport vacatures voor jou. Zoek je werk in de sport en/of bewegingssector? Schrijf je dan in voor de beste sportvacatures bij het Sportloopbaangarantieplan.nl. Werken via het Sportloopbaangarantieplan.nl betekent.: Dat je bij onze partners ervaring op doet in de sportwereld ook tijdens je opleiding.
Sport Vacatures SportNetwerk.
SportNetwerk beoogt op deze pagina een totaal overzicht te bieden van openstaande sport vacatures in de gehele sportbranche onder andere op het gebied van sportmanagement, sportmarketing en sportsponsoring. Maar ook vacatures als combinatiefunctionaris en buurtsportcoach komen voorbij. Door het sport vacature aanbod bij elkaar te brengen, heeft iedereen de mogelijkheid een passende sportvacature te vinden.
Home Werken in de sport.
Login E-portal Ontwikkel jezelf! Werken in de sport.nl Menu. Alles over werk in de sport. Werknemers Werkgevers Topsporters. E-portal Ontwikkel jezelf! Alle updates 0. In de spotlight. Sportvisserij Nederland zoekt een Projectleider Onderzoek Advisering. Sportvisserij Nederland zoekt een Projectmedewerker. Sportvisserij Nederland zoekt een Beleidsmedewerker belangenbehartiging.