Meer resultaten voor opleiding en werken in de zorg

opleiding en werken in de zorg
Leren en werken in de zorg WoonZorgcentra Haaglanden.
Leren en werken in de zorg. Heb je een actieve leerhouding en wil je doorleren na het behalen van je middelbare schooldiploma? Alle WZH woonzorgcentra bieden opleidingsplaatsen aan voor diverse zorgopleidingen. Je kunt werken en leren tegelijk en onder deskundige begeleiding een verzorgend beroep leren. Tijdens je opleiding doe je ervaring op bij diverse doelgroepen en afdelingen.
Werken En Leren Hbo
Infopunt Zorg.
Als leerling verzorgende IG word je ingeschaald in FWG 35 CAO VVT; maximaal 2.56628, en als leerling-verpleegkundige maximaal 2.67017, schaal 40 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Na diplomering ontvang je een contract voor onbepaalde tijd. Interesse om in de zorg te werken en daarnaast een verkorte opleiding te volgen?
fulfillment
BBL-vacatures ZorgSelect.
Info over werken in de sector arrow_forward. Werken in Duitsland arrow_forward. Wil jij meer weten over werkend leren in de sector zorg en welzijn? Op deze pagina informeren wij je over de mogelijkheden en randvoorwaarden om als BBL-leerling aan de slag te gaan. Als je eenmaal hebt besloten om een nieuwe carrière te starten in zorg en welzijn via een BBL-opleiding dan kun je in vacaturebank van ZorgSelect heel eenvoudig op de homepage het vakje BBL aanvinken en alle beschikbare leerlingvacatures vinden. Wat is een BBL-opleiding precies? BBL betekent Beroeps Begeleidende Leerweg. Een BBL-opleiding is een mbo-opleiding in de vorm van werkend leren. Je werkt als leerling-werknemer minimaal 24 uur per week in een zorg of welzijnsinstelling en gaat gemiddeld 8 uur per week naar school. De baan die je naast je studie hebt, moet relevant zijn voor de opleiding.
Uitvaartverzekering
BBL werken en leren.
Je opleiding wordt betaald door BrabantZorg. Je volgt een leerroute waarbij je de verschillende soorten zorg leert kennen en je bij diverse huizen en afdelingen gaat werken. Er is veel persoonlijke aandacht voor jouw leerproces als leerling. Bekijk onze BBL-vacatures. Ben je overtuigd, bezoek dan onze vacaturepagina voor een actueel overzicht van onze BBL-vacatures. Over het werken en leren bij BrabantZorg. Inge en Janneke zijn beiden werkzaam bij BrabantZorg. In onderstaande filmpjes vertellen zij waarom zij hebben gekozen voor werken bij BrabantZorg.
hbo opleidingen zorg
Werken en leren Humanitas.
Zorg in mijn werkgebied. Missie en visie. Humanitas Werken bij Humanitas. Werken en leren. Werken en leren. Werken bij Humanitas. Werken en leren. Humanitas is voortdurend op zoek naar gemotiveerde medewerkers om de Humanitas visie vorm te kunnen geven. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en er zijn diverse opleidingsmogelijkheden. Zo kun je bij Humanitas een beroepsopleiding BBL tot Verzorgende Individuele Gezondheidszorg niveau 3 volgen. Wil je een andere beroepsopleiding doen, dan wordt dit verzoek per individu bekeken. Het vak verzorgende leer je vooral op de werkvloer. Speerpunt is de Humanitas visie, waarbij het menselijk geluk van onze cliënten voorop staat. Naast leren op de werkplek, ga je één dag per week naar school. Daar krijg je tijdens lessen de theorie aangeboden en volg je vaardigheidstrainingen.Om de opleiding te kunnen volgen moet je minimaal 24 uur per week in de praktijk werken.
Werken leren bij Careyn BBL zorg.
En bij een succesvolle afronding van je opleiding, ontvang je een officieel landelijk erkend diploma. Heb je interesse in werken leren in de zorg bij Careyn? Kijk dan verder onder vacatures en solliciteer op een leerlingvacature bij jou in de buurt!
Opleidingen, werken en leren in de zorg Werken bij Zorgbalans.
Je kunt bij ons doorleren en hebt alle kansen op een prachtige carrière. Zoals Surya, verzorgende in verpleeghuis Zuiderhout, die na een omzwerving weer terugkwam naar Zorgbalans en hier nu doorleert voor verzorgende 3 IG. Vind de leukste opleiding: werken en leren in de zorg.
Leren Werken Zorg en Welzijn Plein.
Leren in zorg en welzijn. Ik wil leren en werken combineren. Beroepen in Zorg en Welzijn. Wat ga je verdienen en cao's.' Gratis online sollicitatie training. Onderwijs in de regio. Inschrijven / Inloggen. Hier kan je inloggen voor het loopbaanplatform.
Opleiding Zorg-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Voor deze verkorte opleiding is een vooropleiding in de zorg een voorwaarde. Zorg voor chronisch zieken. Wij bieden hoogwaardige zorg en behandeling. 19 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor AxionContinu Vacatures in Utrecht. Lees meer over werken bij Axioncontinu.