Resultaten voor werken in de avonduren

werken in de avonduren
WERKEN BIJ SmartCab.
Selecteer een pagina. WERKEN BIJ SMARTCAB. STAGIAIR MARKETING COMMUNICATIE. Kom jij als enthousiaste en leergierige stagiair marketing communicatie Team SmartCab versterken? TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN. Bedenken van promotionele activiteiten. Berichten plaatsen op social media. Beheren van de website. Doorontwikkelen van social media platforms. Klachten lokaliseren, uitzoeken en afhandelen. Je loopt stage in het kader van je opleiding, bijv. Marketing, CE of Media, Informatie en Communicatie. Contactuele en communicatieve vaardigheden. Gedurende 5 maanden voor min. 4 dagen in de week beschikbaar. Wil jij een bijdrage leveren aan het succes van SmartCab als belangrijk onderdeel van een zeer betrokken ondernemersteam? Meld je dan aan voor deze bijzondere stageplaats. De leukste bijbaan van Nederland. Solliciteer nu bij SmartCab! We zijn volop op zoek naar enthousiaste jongeren die graag per 1 januari 2018 wat willen bijverdienen naast hun studie. Je werkt dan in de weekenden en avonduren op basis van een oproepcontract.
search engine optimization program
Deltion College. 6 september MBO Bruisdag Zwolle. 8 en 9 november 2017 Onderwijsbeurs Noordoost. 27 november Informatieavond. 20 en 21 november Deltion Discover. Deltion Open Dagen: 19 januari 20 janu
Alle opleidingen zijn deze avond aanwezig om voorlichting te geven. Aanmelden kan via www.deltion.nl/inschrijven. Van 14 t/m 19 oktober doet Julian van Lohuizen, eerstejaars student aan de mbo-opleiding Technicus Service en Onderhoud niveau 4 mee aan de WorldSkills in Abu Dahbi.
audit betekenis
Avond Vacatures Vacatures.nl.
1 dag geleden. Rangeerder te Alkmaar voor de avond en nacht. Flex Mission Uitzendbureau Alkmaar. In bezit van B rijbewijs en eigenvervoer Leergierig Fulltime beschikbaar Stressbestendig In de avond en nacht willen werken. Jij zal als rangeerder in de avond en nacht.
deurcilinder vervangen
Avond werk in almere, flevoland Trovit.
Avond werk in almere, flevoland. Ontvang de laatste vacatures per e-mail. Ontvang nieuwe advertenties per email avond werk almere. Bewaar deze zoekopdracht. Door te registreren accepteer je onze Algemene voorwaarden en ons Privacy Beleid. Download de applicatie. Adverteren op Trovit. Werken bij Trovit.
mkb
Veelgestelde vragen Werken bij Trekpleister.
bekende goochelaar
MKB wil af van prehistorische toeslag voor avond en weekendwerk Joop.
De toeslag die medewerkers ontvangen voor werken in de avonduren of het weekend moet worden afgeschaft. Volgens de nieuwe voorzitter van het MKB, Michaƫl van Straalen, is de wet niet meer van van deze tijd. In een interview met het FD zegt Van Straalen.:
totaal beveiliging
Avonduren-vacatures januari 2019 Indeed.nl.
Leerling Schipper Rondvaart. Blue Boat Company. Je bent bereid in wisseldiensten, in de avonduren, in het weekend en op feestdagen te werken. Altijd al op de Amsterdamse grachten willen varen met een. Gesponsord vacature opslaan. Bijbaan weekendhulp / avonduren Utrecht Nederland nieuw.
Werken-bij-udea Udea Ondernemend in biologisch.
Werken bij Udea. Bij Udea geloven we in wat we doen. De missie en visie van ons bedrijf, past perfect bij onze medewerkers. Ben jij op zoek naar een duurzame uitdaging, dan ben je bij Udea aan het juiste adres.
Schoonmaak vacatures Den Haag, Westland, Rotterdam e.o.
Die in de avonduren schoonmaakt bij een mooi familiebedrijf. De werkzaamheden zijn op.: Maandag tot en met vrijdag van 17.00 uur tot 19.00 uur. Lees meer over deze vacature. Geplaatst op: 06-07-2018. Schoonmaakmedewerker in Naaldwijk. 5 uur per week. Voor een Bedrijf in Naaldwijk zijn wij op zoek naar een schoonmaakmedewerkster. Vind jij schoonmaken leuk, ben je enthousiast en 2 avonden per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! De werkzaamheden zijn op.: Maandagavond van 18.00 uur tot 20.30 uur. Donderdagavond van 18.00 uur tot 20.30 uur. Lees meer over deze vacature. Geplaatst op: 06-07-2018. Schoonmaakmedewerker in Delft. 4 uur per week. Zin om voor het leukste schoonmaakbedrijf van Nederland te werken?