Op zoek naar werken in de kraamzorg zonder diploma?

werken in de kraamzorg zonder diploma
Werken en leren bij de Kraamvogel.
Naast de reguliere vacatures biedt de Kraamvogel ook diverse mogelijkheden om het werken en leren in de praktijk te combineren. Stage lopen of Beroeps Begeleidend Leren? Lees hier over de verschillende mogelijkheden om als kraamverzorgende aan de slag te gaan. Werken in de kraamzorg als Verzorgende IG.
bosiet
dragon tattoo
Werken leren bij Careyn BBL zorg.
En bij een succesvolle afronding van je opleiding, ontvang je een officieel landelijk erkend diploma. Heb je interesse in werken leren in de zorg bij Careyn? Kijk dan verder onder vacatures en solliciteer op een leerlingvacature bij jou in de buurt! Staat jouw leerlingvacature er niet bij? Dan hebben wij op dit moment helaas geen mogelijkheden. Een open sollicitatie sturen is niet mogelijk. Werken bij Careyn. Doorleren bij Careyn. MBO niveau 1: Zorghulp Informatie. MBO niveau 2: Helpende Informatie. MBO niveau 3: Verzorgende IG Informatie. MBO niveau 4: Verpleegkundige Informatie. HBO: HBO Verpleegkunde Informatie. Zij werken bij ons. Sonja Toes-Rijkee Kraamverzorgende. Kraamzorg is heel afwisselend, nooit saai.
Eetkamerstoel
Over ons Werken bij Welkom Kraamzorg vacature Kraamverzorgende Welkom kraamzorg.
in het bezit bent van een diploma van de opleiding verzorgende kwalificatieniveau 3 IG, uitstroom kraamzorg of je dit schooljaar dit diploma verwacht te behalen.; in bezit van een diploma verzorgende kwalificatieniveau 3 IG zonder uitstroom kraamzorg, maar bereid bent om deze aanvullende modulen te volgen.; in het bezit bent van een diploma MDGO-VZ.; bij voorkeur recente ervaring hebt in het werken als kraamverzorgende.;
zorg vacatures. vast of flexibel in alle sectoren. randstad logo. randstad logo. randstad logo.
Ook hebben we diverse uitdagende vacatures in de gehandicaptenzorg, vacatures in de ouderenzorg, GGZ vacatures of bekijk onze vacatures in de kraamzorg wanneer zorg en begeleiding van pasgeborenen en hun ouders jou aanspreekt. een" droom volgen en ambitie najagen." Om te werken in de zorg is het belangrijk dat jij de juiste diploma's' hebt. Ook wanneer jij deze niet hebt en toch jouw droom na wilt jagen, bieden wij jou deze kans. Op onze opleidingspagina leggen wij uit hoe jij ook zonder diploma kunt werken in de zorg.
Vacatures Werken in de zorg Tempo-Team. Tempo-Team.
De mooiste banen in de zorg met de beste begeleiding vind je bij Tempo-Team. Flexibiliteit door parttime werken. Een parttime baan is niet alleen handig voor naast je studie, gezin of extra bijverdiensten in de avond of weekend. Vind interessante parttime banen.
Werken bij Isis Isis Kraamzorg.
Werken bij Isis Kraamzorg. Isis Kraamzorg geeft om mensen. Of het nu gaat om moeder, partner en baby of om onze medewerkers. Onze dienstverlening kan alleen succesvol zijn met betrokken kraamverzorgenden die elke dag met plezier aan het werk gaan. Werk je bij Isis Kraamzorg, dan werk je in een informele werkomgeving met heldere en korte communicatielijnen. Een stimulerende werkomgeving met enthousiaste collegas. Vragen of hulp nodig? Bel 0513 727 042. Of stuur een e-mail. Facebook Volg ons op facebook. Online aanmelden of liever telefonisch? Aanmelden kan op de manier die het beste bij jou past.
Kraamverzorgende partusdienst Cicogna KraamzorgCicogna Kraamzorg.
MBO verzorgende niveau 3/IG, met kraamzorgdifferentiatie. Registratie bij het Kenniscentrum Kraamzorg. Bij voorkeur bijscholing Acute Verloskunde gevolgd. In het bezit van EHBO certificaat. Zorgzaam en prettig in de omgang. Neemt je werk serieus en weet informatie goed over te brengen.
Opleidingen Werken bij Antonius.
Om in aanmerking te komen voor deze opleiding, heb je een van de volgende vooropleidingen nodig.: Een verzorgende-IG VIG diploma: je hebt de BBL opleiding gevolgd, met als vooropleiding minimaal vmbo Theoretische Leerweg. Een Mbo-diploma op niveau 4 met als vooropleiding vmbo diploma Theoretische Leerweg óf een mavodiploma op D-niveau.
Kraamverzorgende vacatures in ziekenhuis Tjongerschans NationaleVacaturebank.nl.
Want wij weten dat het niet leuk is als Mama met verschillende kraamverzorgenden vragen dat je minimaal; in het bezit bent van een diploma kraamverzorgende Kraamverzorgende op RoosterLET OP: Als kraamverzorgende sta jij klaar voor het gezin in de kraamtijd Werken op roosterJe werkt eigenlijk gewoon als kraamverzorgende. 22 dagen geleden geplaatst 32 40 uur MBO Kraamverzorgende Utrecht e.o. Want wij weten dat het niet leuk is als Mama met verschillende kraamverzorgenden Wij vragen dat je minimaalin: het bezit bent van een diploma kraamverzorgende Vacature Kraamverzorgende Wij zijn Kraamzorg Mama Als kraamverzorgende sta jij klaar voor het gezin in de kraamtijd.