Resultaten voor werken in de catering

werken in de catering
werken in de catering - Een greep uit de mogelijkheden voor het bestellen van catering aan huis.:
Wilt u naast de catering ookde hele organisatie van het feest of evenement laten regelen? Wij werken samen met Puur Events bij het organiseren van uw evenement op maat, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken. Vraag naar de mogelijkheden. Neem contact op. Bestel catering aan huis. Tapasbuffet Madrid vanaf 20 personen Koud Gevulde groene olijven Pimientos de queso met roomkaas gevulde pepertjes Chorizo Iberico. Saté buffet vanaf 20 personen Warm Saté van gemarineerde kippendijen met pindasaus Japanse yakitori van kip met seroendeng 2 p. Hollands buffet vanaf 20 personen Koud Rundvleessalade met fricandeau, rookvlees, beenham, rosbief en gevulde eieren Zalmsalade met gerookt. Barbecue Hill Country vanaf 20 personen 5 soorten vlees of vis naar keuze 3 salades naar keuze 4 sauzen 2 brood dips Bourgondische molenbroden. Belegde broodjes De lunches van Catering Aelsmeer zijn nét even anders en lekkerder dan de broodjes die u gewend bent. Het geheim van onze luxe broodjes z. High Tea British vanaf 20 personen Thee Verse thee van Citea in drie verschillende smaken Frisse munt, honing van de imker, kandijsuik.
Cateringmedewerker vacatures NationaleVacaturebank.nl.
30 dagen geleden geplaatst 2 40 uur LBO Cateringmedewerker met unieke arbeidsvoorwaarden in Den Haag. Dankzij jou kunnen honderden mensen heerlijk lunchen tijdens hun werkpauze Hoe d Door via PP personeelsdiensten/Bellevue te werken als Cateringmedewerker Je hoeft je nooit te vervelen als Cateringmedewerker via PP. 30 dagen geleden geplaatst 2 40 uur LBO Cateringmedewerker. Maak jij graag mensen blij met een heerlijke lunch? Heb jij een passie voor eten en drinken? Dan zien wij jouw sollicitatie graag te Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, representatieve en hardwerkende cateringmedewerker. 3 dagen geleden geplaatst 36 40 uur MBO Direct aan de slag als cateringmedewerker in augustus in Eindhoven. Arbeidsvoorwaarden Een leuke vakantiebaan als cateringmedewerker locaties in Eindhoven zijn we van week 31 t/m week 33 op zoek naar allround cateringmedewerkers Werktijden en dagen We zijn op zoek naar gemotiveerde allround cateringmedewerkers. 2 dagen geleden geplaatst 40 uur MBO Cateringmedewerker Eindhoven. Wij zoeken voor opdrachtgevers in Eindhoven een enthousiaste, zelfstandige Regio Catering medewerkers 10-20 uur De functie voorbereiding en uitgifte van koude, warme gerechten en diverse dranken Kassawerkzaamheden Schoon.
inbouw oven
Albron Vacatures.
Op het werk. In de zorg. In de vrije tijd. In het onderwijs. Oplossingen op maat. Werken bij Albron. Kom verder bij Albron. Bekijk alle vacatures. Vanuit het hoofdkantoor in De Meern nabij Utrecht ondersteunen wij de restaurants van Albron.
iPower.eu
Vacatures.
Ben jij benieuwd naar onze vacatures en hoe het is om bij FNV Catering te werken? Dan ben je hier op de juiste plek! FNV Horecabond is dé vakbond voor mensen die werken in de horeca, catering of recreatie, en ondersteunt hen op het gebied van arbeid en inkomen.
catering amstelveen
Catering-vacatures augustus 2018 Indeed.nl.
Catering inclusief Banqueting. De Hospitality en Catering medewerker in actie. De Hospitality en Catering medewerker bij Jaarbeurs is representatief. 1 dag geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Jaarbeurs Utrecht Vacatures in Utrecht. Lees meer over werken bij Jaarbeurs Utrecht.
Medewerker Catering-vacatures in Rotterdam augustus 2018 Indeed.nl.
Dan serveert Markies Catering vanaf volgend schooljaar voor jou de perfecte functie als medewerker schoolkantine voor minimaal 20 uur per week. 25 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Markies Catering Vacatures in Den Haag. Lees meer over werken bij Markies Catering.
Werken bij SAB Catering Vacatures.
Werken bij SAB. Werken bij SAB. Goed eten houdt mensen bezig. Dat is ons uitgangspunt als cateraar. Met 700 collegas ontvangen we dagelijks 25 duizend gasten op meer dan 235 locaties in heel Nederland. We trakteren ze op gezonde, smakelijke en afwisselende gerechten. Vers bereid, op locatie. Wat ons echt onderscheidt zijn die collegas. Ondernemend, energiek en betrokken zijn ze. Als organisatie is het onze taak hen daarin te ondersteunen. Hun groei centraal te stellen. Tegelijkertijd geven we veel verantwoordelijkheid. Eigen regie is een groot goed. Cateringbanen in de regio. Op catering en horeca locaties in het land.
Railcatering Werken bij NS.
Je hebt veel vrijheid zelfstandigheid als individuele verkoper in treinen door heel Nederland. Wekelijks kan je weinig of veel uren werken; dit is een zeer flexibele functie. Zoek jij een leuke bijbaan in Utrecht, Rotterdam of Zwolle? Bekijk de vacature.
Werken als Cateringmedewerker Werken voor JMW JMW Horeca Uitzendbureau.
Werken als catering medewerker in Utrecht. Waar kun je komen te werken? Van hip cateringconcept tot klassiek bedrijfsrestaurant Cateringmedewerkers van JMW werken voor de grootste cateraars van Nederland. Van een klassiek bedrijfsrestaurant in een groot kantoor tot hip cateringconcept op een hogeschool.
Timing Werken bij KLM Catering Services.
Werken bij KLM Catering Services? Zie jij het wel zitten om voor de grootste luchtvaartcateraar van Nederland aan de slag te gaan? Reageer dan snel op één van de openstaande vacatures! Zijn er nu geen vacatures? Hou dan de vacatures in de gaten via de Timing App of meld je aan voor de Timing Jobmail.
Vacatures Hutten.
Horeca Business Catering. Reception en Hospitality. Werken bij Hutten. Wil jij met ons samenwerken? Vacatures op de kaart. Prettig kennis te maken! Ik ben Rob Loose, corporate recruiter van Hutten. Heb je vragen? Bel of mail mij gerust op rob.loose@hutten.eu of 0413-75 20 41. Meer leren over Hutten? Op het blog lees je allerlei actualiteiten, vind je inspiratie en maak je kennis met de samenwerkers achter die heerlijke recepten en echte verhalen. Een écht kijkje in onze keuken.