Meer resultaten voor werken in de gevangenis

werken in de gevangenis
Bekijk de openstaande vacatures bij Gevangenenzorg.
Gevangenenzorg Nederland is een christelijke organisatie. De vrijwilligers en medewerkers werken vanuit het christelijk geloof. Zij aanvaarden de Bijbel als Gods woord en weten zich geïnspireerd door de Bijbeltekst in Mattheüs 2536: Ik was in de gevangenis en u bent bij Mij gekomen.
access programmeur gezocht
Gevangenissen-vacatures september 2018 Indeed.nl.
30 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Werken voor Nederland Vacatures in Middelburg. Allround medewerker Prison Experience. 4 Seasons Events. 1.000 2.000 per maand. De werkzaamheden bestaan uit het begeleiden van gasten op teambuildings dagen, het draaien van escaperooms en dit gebeurd in de Koepel Gevangenis van Arnhem 1.
Copywriter
Gevangenis Vacatures Vacatures.nl.
Verpleegkundige bij de gevangenis in Nieuwersluis. Verantwoordelijk voor de zorg in een gevangenis, dat zou jij wel willen. Zie jij jezelf al helemaal werken als verpleegkundige bij de gevangenis in Nieuwersluis. 26 dagen geleden. Verpleegkundige in de gevangenis in Scheveningen.
uitvaartverzorging
Penitentiaire Inrichting-vacatures september 2018 Indeed.nl.
Bepaalde Tijd 3. Werken voor 37. Tip: Voer een plaatsnaam in het vak waar' in om de resultaten in die regio te zien. Vacatures 1 tot 10 van 113. Plaats je cv In enkele seconden. Toon: alle vacatures 1 nieuwe vacature. Zorg behandel inrichtingswerker 28 tot 36 uur. Inzetbaar BV 3 reviews. De penitentiaire inrichting PI maakt deel uit van de Dienst Justitiële Inrichtingen van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Gesponsord door Nederland Vacature Groep vacature opslaan. Forensisch Therapeutisch Werker minimaal 32 tot 36 uur per. Inzetbaar BV 3 reviews. Naast een gevangenis, een huis van bewaring beschikt de inrichting over inrichtingen voor stelselmatige daders en beheersproblematische gedetineerden, een extra.
Verhuizen
Cipier Test jezelf Opleidingen Vacatures Meer.
Wat doet een cipier? Als gevangenis beveiliger, cipier of gevangenbewaarder bestaan je werkzaamheden uit het bewaken van gevangenen. In gevangenissen of zogenaamde penitentiaire inrichtingen. Denk bij andere taken en werkzaamheden bijvoorbeeld aan het uitvoeren van fysieke controles, door het fouilleren van personen. De toegang en de aanwezigheid van personen controleren, bijvoorbeeld bij de verplaatsingen van gedetineerden, medewerkers en bezoekers.
Gevangenenbewaker: Salaris, Taken, Vacatures, Opleiding, Toekomst Skills.
Een Gevangenisbewaker of, indien werkzaam bij een andere instelling dan een gevangenis: een Complexbewaker is iemand die werkzaam is bij één van de 29 penitentiaire instellingen in Nederland. Er zijn verschillende soorten penitentiaire instellingen, zoals gevangenissen, asielzoekerscentra, Tbs-klinieken en jeugdinrichtingen.
Gevangenis vacatures in Zuid-Holland NationaleVacaturebank.nl.
Verantwoordelijk voor de zorg in een gevangenis, dat zou jij wel willen br Zie jij jezelf al helemaal werken als verpleegkundige bij de gevangenis. 49 dagen geleden geplaatst 36 uur HBO Verpleegkundige bij de gevangenis in Alphen aan den Rijn.
Gevangenis vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Verantwoordelijk voor de zorg in een gevangenis, dat zou jij wel willen Huis van Bewaring, een Inrichting voor Stelselmatige Daders ISD, een gevangenis br Zie jij jezelf al helemaal werken als verpleegkundige bij de gevangenis. 49 dagen geleden geplaatst 36 uur HBO Verpleegkundige bij de gevangenis in Lelystad.
Werken bij DJI.
U bevindt zich hier: Home Over DJI. Werken bij DJI. De Dienst Justitiële Inrichtingen DJI biedt een boeiende en veelzijdige werkomgeving. In onze inrichtingen leven mensen tijdelijk buiten de maatschappij. De inrichtingen dragen daarom zorg voor veel facetten uit het dagelijks leven.