Meer resultaten voor werken in de gevangenis

werken in de gevangenis
associatie
Gevangenis beveiliger Test jezelf Opleidingen Vacatures Meer.
Onze beroepenzoeker bevat meer dan 1200 veelvoorkomende beroepen! ik zoek een ander beroep. Persoonlijkheidskenmerken gevangenis beveiliger. Klik op een kenmerk voor meer uitleg. werk waarbij je vuil kan worden. machines of apparatuur bedienen. in de natuur en/of met dieren werken.
kapper
Gedetineerden Sittard werken buiten de gevangenis 1Limburg Nieuws en sport uit Limburg.
Alle media bekijken. De gevangenis in Sittard heeft een werkplaats buiten de muren van de instelling geopend. Gedetineerden gaan aan het eind van hun straf daar aan het werk, om zo weer terug te keren in de maatschappij. In totaal werken er tien tot vijftien gedetineerden.
Eetkamerstoel
Vacature Werken voor Nederland. Down icon. Links icon. Rechts icon. Up icon. Facebook icon. Instagram icon. Linkedin icon. Linkedin icon. Magnet.me icon. Menu icon. Search icon. Twitter icon. Twitter
Werken voor Nederland logo. Over de Rijksoverheid. Zoek in artikelen Zoeken. Het vacature overzicht wordt geladen. Vragen en opmerkingen. Heb je een vraag of een suggestie om WerkenvoorNederland te verbeteren, neem dan contact met ons op. Over deze site. Volg ons op.:
Gevangenis Vacatures Vacatures.nl.
Verpleegkundige in de gevangenis in Almere. Dit is de ultieme kans om als verpleegkundige in de gevangenis te werken; solliciteer direct. Dan is de functie van verpleegkundige in de Oostvaarderskliniek iets voor. 4 dagen geleden. Verpleegkundige in de gevangenis in Almere.
Gevangenenbewaker: Salaris, Taken, Vacatures, Opleiding, Toekomst Skills.
Een Gevangenisbewaker of, indien werkzaam bij een andere instelling dan een gevangenis: een Complexbewaker is iemand die werkzaam is bij één van de 29 penitentiaire instellingen in Nederland. Er zijn verschillende soorten penitentiaire instellingen, zoals gevangenissen, asielzoekerscentra, Tbs-klinieken en jeugdinrichtingen.
De Havenloods Personeel gezocht: wie wil er in de gevangenis werken?
De gevangenis in Krimpen aan den IJssel zoekt nieuwe medewerkers. Daarom organiseert de penitentiaire inrichting PI op zaterdag 26 mei 2018 een wervingsdag, speciaal voor mensen die belangstelling hebben om in de PI te komen werken. Er zijn vacatures beschikbaar voor de functie van complexbeveiliger.
Penitentiaire Inrichtingen-vacatures augustus 2018 Indeed.nl.
Jij hebt als medewerker arbeid de juiste persoonlijkheid om gedetineerden binnen de penitentiaire inrichting Ter Apel in een volwaardig productiebedrijf te. 5 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Werken voor Nederland Vacatures in Ter Apel. Werken voor Nederland.
Werken bij de Overheid.