Zoeken naar werken in de gevangenis

werken in de gevangenis
Penitentiaire Inrichting-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Het JCZ is een penitentiaire inrichting welke plaats bied aan ruim 1.000 justitiabelen en is zowel een huis van bewaring als een gevangenis. 30 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Ballast Nedam Vacatures in Zaandam. Lees meer over werken bij Ballast Nedam. Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige. TMI 59 reviews Zuid-Holland. Als sociaal psychiatrisch verpleegkundige kom je te werken op de Penitentiaire Inrichting in een team van PMO leden en andere disciplines.
uitvaartverzorging
Gevangenis beveiliger Test jezelf Opleidingen Vacatures Meer.
Onze beroepenzoeker bevat meer dan 1200 veelvoorkomende beroepen! ik zoek een ander beroep. Persoonlijkheidskenmerken gevangenis beveiliger. Klik op een kenmerk voor meer uitleg. werk waarbij je vuil kan worden. machines of apparatuur bedienen. in de natuur en/of met dieren werken.
Preventie Assistent
Gevangenissen-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Dit doet de organisatie voor ziekenhuizen, verpleeghuizen, de verstandelijke gehandicaptenzorg, de thuiszorg, psychiatrische instellingen en gevangenissen. Gesponsord vacature opslaan. Kilic Security Amsterdam. 1.500 2.500 per maand. Kilic Security is opzoek naar fulltime beveiligers die willen werken in de gevangenissen bij hen in de buurt.
Verhuisdozen
Bekijk de openstaande vacatures bij Gevangenenzorg.
Gevangenenzorg Nederland is een christelijke organisatie. De vrijwilligers en medewerkers werken vanuit het christelijk geloof. Zij aanvaarden de Bijbel als Gods woord en weten zich geïnspireerd door de Bijbeltekst in Mattheüs 2536: Ik was in de gevangenis en u bent bij Mij gekomen.
Gevangenis Vacatures Vacatures.nl.
De Kabath vindt een creatieve oplossing voor ieder leegstandsprobleem; van boerderij tot kazerne en van kantoorpand tot gevangenis. Auto van de zaak, laptop en. 6 dagen geleden. Verpleegkundige, jouw ideale baan in Utrecht. Werken in de gevangenis betekent uitdaging gegarandeerd.
Gevangenenbewaker: Salaris, Taken, Vacatures, Opleiding, Toekomst Skills.
Een Gevangenisbewaker of, indien werkzaam bij een andere instelling dan een gevangenis: een Complexbewaker is iemand die werkzaam is bij één van de 29 penitentiaire instellingen in Nederland. Er zijn verschillende soorten penitentiaire instellingen, zoals gevangenissen, asielzoekerscentra, Tbs-klinieken en jeugdinrichtingen.
Gevangenis vacatures in Zuid-Holland NationaleVacaturebank.nl.
Je bent woonachtig in de regio Noord Holland. ieder leegstandsprobleem; van boerderij tot kazerne en van kantoorpand tot gevangenis, Zuid Holland en een gedeelte Utrecht. en uitvoering van het commerciele / sales beleid binnen de regio Noord Holland. 7 dagen geleden geplaatst 40 uur HBO Planeconoom. Maandag Den Haag. Als planeconoom ben je verantwoordelijk voor het financieel plaatje achter gebiedsontwikkelingen. Je bent een sterk betrokken adviseur die strategisch De functie wordt vervuld bij een grote gemeente in Zuid Holland met als. 25 dagen geleden geplaatst 36 uur HBO Onderhoudstechnicus Randstad. Je voert periodiek onderhoud uit zodat de brand, noodverlichtings, en ontruimingssystemen perfect blijven werken.
Gevangenis vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Als verpleegkundige til jij waar jij ook maar werkt de zorg naar het hoogste niveau. Wij helpen jou graag als verplee Werken in de gevangenis betekent uitdaging gegarandeerd. 5 dagen geleden geplaatst 32 uur MBO Verpleegkundige, jouw ideale baan in Maastricht.
Werken bij DJI.
U bevindt zich hier: Home Over DJI. Werken bij DJI. De Dienst Justitiële Inrichtingen DJI biedt een boeiende en veelzijdige werkomgeving. In onze inrichtingen leven mensen tijdelijk buiten de maatschappij. De inrichtingen dragen daarom zorg voor veel facetten uit het dagelijks leven.