Op zoek naar werken in de mode?

werken in de mode
Alles over werken in de Modebranche Werk in de Winkel.
Werk jij in de mode of wil je graag Werken in de modebranche? Werk in de Winkel is het platform voor medewerkers die werkzaam zijn in de mode. Wij bieden jou als medewerker in de retail diverse voordelen, ontwikkelingsmogelijkheden en informatie.
mode
Mode Textiel Cosmetica vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Als verkoopmedewerkster adviseer je de klanten op een gastvrije, stijlvolle en ongedwongen wijze, Daarnaast staat winkelpresentatie centraal in deze f Je zorgt voor een aantrekkelijke en optimale presentatie van onze mode. Topbaan 4 dagen geleden geplaatst 12 24 uur MBO Verkoopmedewerker m/v met ervaring in de mode parttime 10-15 uur per week.
ziektewet
9 onwaarheden over werken in de mode.
9 onwaarheden over werken in de mode. Want het is veel meer dan shoppen, Fashion Week en elke scène uit The Devil Wears Prada. By de webredactie. Anne Hathaway Meryl Streep in The Devil Wears Prada. Als je in de mode werkt, weet je hoe je kleding moet maken.
Werken in de modebranche Werk in de Winkel.
Wees daarnaast altijd op de hoogte van veranderingen en het laatste nieuws over werken in de modebranche op het mode blog van Werk in de Winkel. Hier vind je naast nieuws ook interessante tips over werken in de winkel, trends en gezondheid.
De do's' don'ts' als je wilt werken in de mode MonStyle.
Het begint allemaal hoe cliché het ook mag klinken bij passie. Is mode datgene waar je helemaal blij van wordt, en zie jij jezelf werken het allerliefste werken in de mode? Ga je stoutste fashion droom achterna want hoe groter de passie, hoe groter de kans van slagen.
Mode Vacatures Vacatures.nl.
De collectie is breed en gericht op de stijlvolle vrouw die. Aan de slag als fulltime storemanager voor een grote mode winkel in Sevenum. Er is een hoge standaard bij deze winkel waar persoonlijke aandacht en service heel belangrijk is.
Werken in de mode? Check onze fashion vacatures!
Werken in de mode? Check onze fashion vacatures! Bekijk ons uitgebreide aanbod fashion vacatures op deze pagina, als jij jouw droombaan in de modewereld wilt vinden! Ben jij altijd op de hoogte van de laatste trends, wil je mensen graag adviseren over hun kleding en ben je klaar om een professionele modeverkoper te worden?
Mode-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Lees meer over werken bij Pieces. Marketing Coordinator fulltime. Sissy-Boy 3 reviews Amsterdam Noord. Uiteraard heb je affiniteit met onze brand en liefde voor mode en lifestyle. Een uniek mode en lifestylemerk met vandaag de dag 45 winkels in de Benelux.