Meer resultaten voor sport en werk

sport en werk
Sporten voor kinderen en jongeren Gemeente Amsterdam.
Voor kinderen van ouders met een laag inkomen kan de gemeente Stadspas of het Jeugdfonds Sport meebetalen aan het abonnement bij de sportclub. Lees meer op de site van Stadspas. Aanbod in Noord. Gratis sportactiviteiten voor kinderen en jongeren in Noord.
personal trainer zoeken
Werk, Gezondheid en Sport WUR.
Werk, Gezondheid en Sport. Werken aan de kwaliteit van leven betekent ook aandacht hebben voor goede faciliteiten, zoals goede onderzoeks en onderwijsfaciliteiten en goede accommodaties. Wageningen werkt onophoudelijk aan het verbeteren en uitbreiden van haar faciliteiten. In 2007 werd Wageningen Campus geopend: een ontmoetingsplek voor onderzoekers, docenten en studenten, met onderwijsgebouw Forum als boegbeeld.
personal trainer zoeken
5 redenen waarom jij op je werk succesvoller bent als je sport SmartUp Network.
Over SmartUp Network. 5 redenen waarom jij op je werk succesvoller bent als je sport. By Simone Luneburg August 8, 2016 0 Comments. Zonder sporten ben je minder succesvol. Ik in elk geval wel. En met mij vele andere ondernemers.
slotenmaker den haag
Meer bewegen begint op je werk, en zo moeilijk is het niet RTL Nieuws.
Zo kan personeel na het werk een uurtje gaan volleyballen of basketballen. Of er wordt een hardloopcoach geregeld om met een groep collega's' te gaan hardlopen. We" zijn er vooral voor het samen sporten, legt directeur van Sport en Zaken Roel Roelfzema uit.
taxi groningen
Beroep Sport en bewegingsleider Waar werk je? YouChooz.nl.
Sport en spel worden hier ingezet als dagbesteding en om cliënten gezond te houden. In zorg en welzijn liggen je mogelijkheden in de gehandicaptenzorg voornamelijk als bewegingsagoog, het sociaal cultureel werk, de ouderenzorg of jeugdhulpvereniging. Of je helpt mensen in ziekenhuizen of verpleeghuizen bij het revalideren.
tafelgoochelaar
UWV Perspectief Sporten voor een baan.
Niet iedereen heeft iets met voetbal, daarom starten we in enkele steden nu ook met bijvoorbeeld vechtsport en streetdance. Het doel is hetzelfde: we brengen mensen in beweging op weg naar een betere toekomst. Wil je ook sporten en zo je kans op werk vergroten?
personal trainer zoeken
Sport-vacatures december 2018 Indeed.nl.
8 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor AES Advies Vacatures in Utrecht. Maatschappelijk werker Revalidatie en Sport. UMC Utrecht 12 reviews. 3.933 per maand. Als maatschappelijk werker werk je op de afdeling Revalidatie, Fysiotherapiewetenschap en Sport RFS.
Vacatures in het buitenland Grenzelooswerk. S-Standard. S-Standard.
Klantenservice medewerker Porto, Portugal. Bouw internationale carrière en ga werken in het buitenland! Onze opdrachtgever helpt je met groeien, zodat je uiteindelijk de kans krijgt om je eigen carrière verder uit te breiden binnen deze toonaangevende organisatie in het zonnige Porto.
Sport werk vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Accountmanager Sport Fitness. Iemand die zelfstandig en efficiënt zijn werk organiseert, administratief of in de verkoop van voedingsmiddelen is een préAffiniteit met sport uitbouwen van lange termijn relatiesErvaring en/of netwerk in de sport strongHet aanbod NutriSense biedt jou de mogelijkheid om te werken fitnesscentra, health stores, supermarkten, petrol, webshops en professionele top sport Amersfoort Accountmanager HBO 5 werkervaring Sport B2B PowerBar zijn wij op zoek naar een ervarenAccountmanager: Sport.