Zoeken naar sport op het werk

sport op het werk
Lekker sporten op de zaak. Wat levert dat eigenlijk op? NRC.
Heeft u een tip over dit onderwerp, ziet u een spelfout of feitelijke onjuistheid? We stellen het zeer op prijs als u ons daarover een bericht stuurt. Betreft: Taalfout of feitelijke onjuistheid Opmerking over het artikel. De eerste 5 artikelen hebben we u cadeau gedaan.
uitvaart
Meer bewegen begint op je werk, en zo moeilijk is het niet rtlz.nl.
Al bijna tien jaar fungeert het als schakel tussen bedrijven, sportbonden en sportverenigingen. Zo kan personeel na het werk een uurtje gaan volleyballen of basketballen. Of er wordt een hardloopcoach geregeld om met een groep collega's' te gaan hardlopen. We" zijn er vooral voor het samen sporten, legt directeur van Sport en Zaken Roel Roelfzema uit. Steeds" meer bedrijven werken flexibel, waardoor collega's' elkaar minder zien. Samen sporten bevordert de teamgeest. Uiteindelijk levert het geld op, want mensen zijn minder ziek."
wat betekent preventie
De winst van gezondheidsbeleid op de werkvloer Allesoversport.nl.
Sport verbindt mensen. Doordat werknemers samen sporten komen ze op een laagdrempelige manier met elkaar in contact. Tijdens het sporten en bewegen kan dialoog plaatsvinden, maar het kan ook de aanleiding zijn om voor of na de activiteit bij elkaar te komen. Kortom, het is een vorm van teambuilding en kan bijdragen aan aan de ontwikkeling van medewerkers, zowel individueel als in groepsverband. Vitalere werknemers bij Accenture door Fit@Work-programma. Accenture is een consultancy bedrijf en adviesbureau op het gebied van strategie, technologie en outsourcing. Er werken in Nederland ongeveer 2300 mensen en de meesten hebben een zittend beroep. Lieke Wolfraad, Human Recource-manager, spreekt in haar functie met veel medewerkers en het viel haar op dat veel werknemers moeite hadden met stressvolle situaties en de balans tussen werk en privé.
schrobmachines
Sport bewegen op de werkvloer sportzaken: matchmaker sport bedrijfsleven.
Sport bewegen op de werkvloer. Sporten bewegen aanbieden op de werkvloer? Wij regelen het voor je van start tot finish! Sportprogramma's' op maat, passend bij jullie bedrijfsdoelstellingen. Wij geloven in de kracht van sport, het maakt ons allen fitter en gelukkiger.
Sport op het werk YouTube.
Het effect van bewegen op gezondheid en prestaties. René Sielhorst, Its My life Duration: 921. SAP Nederland 1166, views. 1 Waarom sport belangrijk Duration: 031. Kenniscentrum Sport 481 views. Bewegen op het werk Duration: 115. Alles over Sport 1496, views.
Beweeg je werknemers tot meer beweging! De Zaak.
Er was zelfs een deelcampagne specifiek gericht op beweging binnen bedrijven. Want bedrijven benutten nog onvoldoende de kansen van dit relatief goedkope en effectieve middel om de fitheid en inzetbaarheid van werknemers te bevorderen.Het aantal bedrijven dat bewegen op het werk stimuleert, ligt volgens TNO Arbeid niet hoger dan 14%.
Beweegtips voor op het werk Allesoversport.nl.
Zo kan je bijvoorbeeld denken aan een stoelfiets zoals de DeskCycle, welke past onder een normaal bureau of een DeskBike indien je over een sta/zit bureau beschikt. Symposium De toekomst van de perfecte sport rolstoel. Sportimpuls creëert structurele sportactiviteit. Talentontwikkeling: ouders als chauffeur? Tien tips naar gezonde gedragsverandering op het werk.
Sporten op het werk: wat zijn de mogelijkheden? Sport Vlaanderen.
Nee hoor, het is nog steeds een heel populaire sport die door veel mensen beoefend wordt. Dus waarom zou je je werknemers geen incentives bieden zodat ze op het werk, of in de nabije omgeving ervan, naar hartelust kunnen fitnessen?