Meer resultaten voor weekend werken in de zorg

weekend werken in de zorg
Vergoeding via basispakket Zorgverzekering.
In de psychotherapie stel ik me vooral op als gids, die gericht is op het stimuleren van een zoekproces naar uw innerlijke wereld en naar bewustwording en inzicht in ongezonde emotionele reactiepatronen, die verantwoordelijk zijn voor uw klachten en persoonlijke problemen.
Vacatures avond werken weekend zorg Trovit.
jouw uurloon; Toeslagen tijdens de avond /nachturen en in het weekend; CV aanvuller waarbij je werkt met veel verschillende doelgroepen; Flexibele bijbaan. 12 dagen geleden op StudentenVacature.nl. Graag een nieuwe email ontvangen voor nieuwe advertenties van avond werken weekend zorg. meer informatie
verhuurmakelaar dordrecht
werktijden thuiszorg ZorgPortaal.nl forum.
Ik vind het werk super maar ik vind het niet meer leuk om de avonden en weekenden te werken. Je bent namelijk verplicht als je boven de 19 uur werkt in de week om, om het weekend te werken. Je kan bij ons ook alleen doordeweeks werken maar alleen als verpleegkundige.
stcw certification online
Krijg ik een toeslag ORT als ik werk in de avond, nacht, weekend en tijdens een feestdag? Zorgwerk.
Ja, alle cao's' in de zorg en welzijn hebben een riante regeling voor onregelmatigheidstoeslag ORT die ook van toepassing is als je flexibele diensten via Zorgwerk werkt. Dit maakt werken in de zorg en in het bijzonder de avond, nacht, weekend en op feestdagen extra interessant.
tatoeages
Verzorgende Avond Weekend-vacatures april 2018 Indeed.nl.
Wat doe je als Verzorgende 3 IG bij De Molenweid. Gesponsord vacature opslaan. Eerst Verantwoordelijk Verzorgende. Samen in de Zorg 25 reviews Rotterdam. Je bent bereid om dag, avond en nachtdiensten te werken en bent ook in het weekend beschikbaar.
Vacatures Werken in de zorg Tempo-Team. Tempo-Team.
De mooiste banen in de zorg met de beste begeleiding vind je bij Tempo-Team. Flexibiliteit door parttime werken. Een parttime baan is niet alleen handig voor naast je studie, gezin of extra bijverdiensten in de avond of weekend. Vind interessante parttime banen.
Ik werk 16 uur per week. Is er een maximum aantal uren dat ik in een weekend moet werken? Mogen ze mij bijvoorbeeld voor 16 uur in een weekend inroosteren? Nursing.
Alle 16 uur in het weekend werken zal nooit kunnen. Hoeveel wel, hangt af van de CAO waar je onder valt. In de meeste CAOs in de zorg is sprake van een minimaal aantal vrije weekenden waar je als werknemer recht op hebt.
Weekend medewerker zorg vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Je bent bereid om onregelmatig en in het weekend te werken. Voor ANAC in Nijmegen zijn wij op zoek naar een Medewerker Bakery. Diensten in het weekend zijn: 16.00-23.00 of zondag 08.00-16.00 uur. 40 dagen geleden geplaatst 6 16 uur MBO Administratief medewerker in de zorg.